onsdag 29. august 2012

Tid for påfyll

Det er lite i denne verden som irriterer meg i den grad som slitne menn i spandex-bukser som sykler i bilveien! Enda større blir irritasjonen når de bruker bilveien der det er brede gang- og sykkelstier ved siden av! I dag gjorde det meg ingenting! På setet ved siden av meg i bilen lå en bokpakke med flere bøker i. Selv om jeg ville raskest mulig hjem, så klarte jeg ikke bli utålmodig og gretten.
Da jeg endelig var hjemme måtte jeg pakke opp umiddelbart, og bildet viser hva jeg fant! Jeg fikk plutselig et nytt dilemma! Jeg vet ikke hvor jeg skal begynne. Det er jo selvsagt et luksusproblem! Loddtrekning eller alfabetisk rekkefølge er nå spørsmålet. Uansett, jeg gleder meg til å ta fått på bunken. Avlys resten av uken. Nå skal det leses!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar