mandag 30. juli 2012

På ventehyllen


For å ha litt orden i de bøkene som ligger på vent har jeg hengt opp en egen hylle til dette i stuen. Det er en mini-hylle og har ikke plass til så mange bøker. I praksis betyr det at jeg må lese mer enn det jeg fikk gjort i fjor sånn at nye titler kan erstatte de gamle på ventehyllen. Er egentlig ganske fornøyd med min egen idé. Og ikke minst med selve opphengingen! Den er jo i vater og alt!

Skulle det bli for liten plass, og planen min om å lese flere bøker enn det jeg vil plassere på ventehyllen, ikke fungerer så har jeg løsningen klar:

En hylle til...

1 kommentar:

  1. Så fin blogg du har laget deg!! Gøy m blogg, ja! Og en ventehylle var ikke dumt! Kunne jeg og tenkt meg, både for bøker jeg vil lese, og kanskje en i Syrommet for å holde styr på rekkefølgen på prosjektene!! Sees på koret snart, da!

    SvarSlett