mandag 29. oktober 2012

Julebrevpikene

Er du lei av at alt er så perfekt....på facebook? At familien framstår som vidunderfamilien... i det årlige julebrevet? Da er du enig med Julebevpikene! I motsetning til mange av oss som bare rister på hodet og tenker vårt om det facebook-perfekte livet, så gjør disse damene noe med det! De starter en bevegelse og skriver ÆRLIGE julebrev. "Barna mine gjør det helt middels på skolen, jeg har ikke trent siden august, og mannen min er ikke romantisk eller omtenksom". De får uant mye oppmerksomhet etter dette, og det er det denne boken dreier seg om. Omtrent som jeg fikk da jeg la ut bilde av de relativt mislykkede cakepops-ene som ble laget her i huset! " Tør du vise bilder av DE cakepops-ene?" var et av spørsmålene, og, ja, det gjorde jeg! Hadde ingen problemer med det heller. Jeg er vel ikke så opptatt av facebook-perfection!

Det kommer mer om de herlige Julebrevpikene ved en senere anledning, men fram til det; det er bare å skrive denne boken på ønskelisten. Da har du koselig lesestoff i romjulen. Om du ikke skal på hytten med den perfekte familien, gå på laaaange skiturer i solskinn og på silkeføre, og komme tilbake til hytten hvor mannen har disket opp med de lekreste retter, og hvor barna selvfølgelig tar oppvasken.....

God lesing!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar